A LUZ NA CIRCULACIÓN VIAL
TIPOS DE LUCES NOS VIAIS. CÓDIGOS
LUMÍNICOS. AS LUCES NOS COCHES. EDUCACIÓN VIAL
Fixeron o seu mural de fin de traballo en plastilina. Dividírono en 4 partes: Vehículos especiais, barcos, avións e a cidade.
Como bos seguidores do método científico cada neno e nena fixo unha avaliación do seu traballo. Non se trata só de experimentar, senón tamén de anotar as observacións e reflexionar sobre o feito. Así contoullo o Dr Malapata na súa carta.
Fixeron o seu mural de fin de traballo en plastilina. Dividírono en 4 partes: Vehículos especiais, barcos, avións e a cidade.
Dentro da metodoloxía de proxectos traballaron: (libreta individual)
"A luz e o universo"
"A luz e as plantas"
"A luz artificial e natural"
"A luz e os vehículos"
Fixeron os seguintes experimentos:
O espello e a auga
Cromatografía
A plantar: proceso de xerminación con luz e sen luz
Sal, sustancia higroscópica
Aquí deixámosvos un pequeno resume do proceso que seguiron:
Como bos seguidores do método científico cada neno e nena fixo unha avaliación do seu traballo. Non se trata só de experimentar, senón tamén de anotar as observacións e reflexionar sobre o feito. Así contoullo o Dr Malapata na súa carta.
Dentro da metodoloxía de aprender a pensar traballaron o conto "De que cor es ti?"Que cor son e por que?
En canto aos itinerarios literarios os nenos de 1ºb traballaron:
" A miña amiga á escuridade" de ella burfoot baia edicions intentando resolver as preguntas Que é a luz? E a escuridade?
"O arco da vella" Xoan babarro edit Combel Que necesitamos para facer un arco da vella?Cal son as súas cores?
Relacionaron esta lectura co experimento "O espello e a auga"
"Quen levou a lúa?" edit Oqo .Relacionado co tema "Luz e universo"
Ningún comentario:
Publicar un comentario